DIY

UN VITRALL DE TAPS

Aquesta manualitat la vàrem fer ja fa uns anys a l’IES on treball. Els alumnes de 1r d’ESO s’hi varen implicar molt i crec que, pel resultat que va tenir i perquè pot servir a algun professor o inspirar-vos, ho vull compartir amb voltros.
Per realitzar-ho necessitareu:
– taps de plàstic de qualsevol mida i color (MOLTS!)
– cartró
– cinta adhesiva
– tisores
– llapis i goma
Mans a l’obra!
Primer de tot, tenguérem una feinada en triar els taps per colors. Durant uns dies semblava que havien canviat les rajoles grises de l’institut per unes de més divertides de colors cridaners. Un cop fet això vengué una part més reflexiva ja que els alumnes varen haver de triar un disseny i el varen quadricular perquè després l’haviem d’ampliar molt. 
Un cop ampliat sobre el cartró, varen tallar tires de cartró de l’amplada que tenia el regla i tot el llarg què podíem, depenent de la caixa de cartró. Aquestes tires les vàrem enganxar sobre el dibuix seguint les línies del llapis amb la cinta adhesiva, això sí, de manera vertical, ja que elles farien de separació entre els taps de colors.

Tot llest per afegir color al disseny! Durant uns dies col·locàrem i recol·locàrem els taps dins el disseny fins que la combinació de colors ens va convèncer. I a la foto de davall d’aquestes línies en teniu el resultat:

Els taps, un cop passat Nadal, els vàrem recollir i donar a una causa benèfica, que era la primera finalitat que tenia la recollida.

PD: veient que el resultat és tan vistós, crec que amb aquesta manualitat es poden crear molts altres dissenys, no només de temàtica nadalenca, i poden quedar fantàstics!

Entrades Anteriors Propera Entrada

També et pot interessar...

3 Comentaris

  • Respondre Dolors domínguez 1 d'octubre de 2014 a 20:53

    Vaja, molt original. Queda xulo!!

  • Respondre Dolors domínguez 1 d'octubre de 2014 a 20:54

    I solidari, que al final és el millor!

  • Respondre J.M.Melis 2 d'octubre de 2014 a 4:22

    Exacte!

  • Respon a Dolors domínguez Cancel·lar resposta

    Translate »