Categoria: Receptes dolces

  • PASTÍS DE XOCOLATA, MANGO I AMARETTO

    PASTÍS DE XOCOLATA, MANGO I AMARETTO

    Pinterest és una font d’informació fantàstica. Un cop hi entres i veus l’explosió de creativitat de la gent de tot el món en quedes fascinat i no pots parar de cercar i cercar…
    Hi ha de tot, des de pastisseria, passant per educació, art, moda, ciència… De tot! És una pàgina que es basa sobretot en la imatge: el nom de la pàgina ve de les paraules pin («fixar», «enganxar», «clavar») i interest («interès»). I això té un sentit quan saps com funciona la pàgina. Cada usuari de pinterest té una sèrie de carpetes o plafons que crea ell mateix segons els seus interessos en els que va «clavant» o «fixant» allò que li agrada o en aquell moment li interessa. Podeu també publicar coses vostres com també podeu seguir les publicacions de gent que vos agradi. Si entrau en el meu veureu que sobretot tenc coses de pastisseria (evidentment!), però també d’educació.
    En fi, que el cas és que navegant per les imatges que ofereix pinterest et trobes coses com aquest pastís, que me va enamorar a primera vista. I com que els cupcakes de mango que vaig fer fa un temps me varen agradar… per què no provar de fer-lo?
    El problema és que he trobat els ingredients però no la manera de fer-lo, per tant l’he variada una mica al que jo sé que pot quedar bé.
    Ingredients:
    Per la coca:
    – 200 gr de mantega
    – 100 gr de sucre blanc
    – 80 gr de sucre de canya
    – 4 ous talla M
    – 175 gr de farina
    – 50 gr de cacau en pols
    – 1 cullereta de llevat en pols
    – una cullereta i mitja de caramel líquid
    – dues cullerades d’Amaretto
    Per l’almívar:
    – 100 gr de sucre de canya
    – 100 gr d’aigua
    – 3 culleretes d’Amaretto
    Per la crema:
    – 350 gr de mantega
    – 200 gr de sucre en pols
    – 2 cullerades (generoses) de mango en pasta
    Per la decoració:
    – cacau en pols i… mango!
    Amen per feina!
    1- Mesclau la mantega amb els sucres fins que formin una pasta uniforme. En estar així, anau afegint els ous un a un, procurant que la pasta estigui uniforme abans d’afegir l’altre.
    2- Mesclau la farina, el cacau i el llevat en pols i anau afegint aquesta mescla a cullerades a la pasta anterior. Si utilitzau una batedora de varetes amb peu vos serà molt més fàcil.
    3- Un cop estigui tot ben mesclat és hora d’afegir el caramel i l’Amaretto.
    4- Engreixau bé els motlles (jo n’he utilitzat dos de 18 cm) i repartiu la pasta entre tots dos.
    Forn a 175º-180º, amb ventilador (així puja per tot igual, si no teniu ventilador pujau el forn uns 15º-20º), uns 20 minuts o fins que en punxar-lo l’escuradents surti net.
    Mentre la coca està dins el forn preparau l’almívar i la crema de mango:
    – Per l’almívar: posau tots els ingredients al foc i feis que arribi a fer un bull. Retirau del foc i reservau.
    – Per la crema de mango: posau la mantega i el sucre a la batedora de varetes i bateu fins aconseguir una crema homogènia. Afegiu la pasta de mango i continuau batent fins que estigui una altra vegada uniforme.
    Pel muntatge del pastís:
    1- Un cop treta la coca del forn l’heu de deixar refredar. Abans però, podeu pintar-la amb l’almívar amb l’ajuda d’un pinzell de silicona.
    2- Posau el primer pis de coca i a sobre una capa de crema de mango.
    3- A sobre de la crema podeu posar mig mango tallat a cubs, no molt grossos, i tapar-ho tot amb l’altra coca de xocolata que haureu pintat també amb l’almívar.
    4- Repartiu la crema de mango restant entre els costats i la superfície del pastís. Per a que quedi llisa, el que faig és posar l’espàtula en aigua calenta un moment, eixugar-la i passar-la per la crema. D’aquesta manera queda molt llisa.
    5- Espolsau cacau en pols amb l’ajuda d’un colador i posau l’altre mig mango tallat a cubs per sobre.
    I a menjar!!!

     

     

  • MINIPASTISSETS (SÚPER) FÀCILS DE NUTELLA

    MINIPASTISSETS (SÚPER) FÀCILS DE NUTELLA

    Que sí, que són mooolt bons de fer! I com que avui és Sant Valentí i per la data i escau bé, els he fets en forma de cor.

    No me digueu que no són cucos! I si vos agrada la crema de cacau… mmmmmm…

    Havia vist uns pastissets semblants per Pinterest, de fet, si entrau dins del meu perfil veureu de què vos estic xerrant. He volgut fer-los pràcticament iguals, només que aquells són farcits de confitura. Jo també ho he intentat, però com que és tan humida no m’ha agradat el resultat. En canvi els farcits de Nutella han quedat perfectes!

    Anem amb els ingredients:

    – 2 planxes de pasta de fulls
    – 1 ou batut
    – Nutella
    – maduixes

    Pas a pas:

    1- Tallau una de les dues planxes de pasta de fulls amb un talla-pastes amb la forma que volgueu. Jo he utilitzat un talla-pastes en forma de cor.

    2- Posau les formes de pasta sobre la placa del forn (protegida amb paper de forn o planxa de silicona).

    3- Posau la Nutella sobre la pasta, anant en compte de no posar-ne massa arran dels costats.

    4- Tallau l’altra planxa de pasta de fulls amb la mateixa forma que l’anterior i tallau a més una forma rodona al mig, fent un forat enmig del cor.

    5- Posau aquestes formes sobre les altres, a manera de tapadora. Col·locau un tros de maduixa dins del forat. Jo he laminat les maduixes i les he tallat formant  un cor.

    6- Amb una forqueta o un altre objecte semblant, tancau les dues pastes pels costats. Pintau amb l’ou batut per sobre.

    Forn a 190º-200º fins que la pasta estigui daurada per sobre.

    I a menjar!!!

    PD: He fet els pastissets en forma de cor, però els podeu fer de qualsevol altra forma: quadrats, rodons… I també podeu fer o no el forat del mig. Això a gust del consumidor!

    PD2: Si vos agrada més dolç podeu posar un poc de sucre per sobre de la pasta abans de posar-la al forn o sucre en pols en estar ben fred. Jo ja trob que la Nutella és suficientment dolça, però també, com en el punt anterior… sobre el gust particular de cadascú no hi ha res escrit!

  • PASTISSETS DE KIWI

    PASTISSETS DE KIWI

    Aquest cap de setmana he estat malalta. Res de gravetat, però sí que m’ha deixat una mica cansada. Per tant he fet una recepta suuuuuuuuuper senzilla. I a més molt versàtil. Ja veureu que no té cap secret, però així i tot li he trobat uns quants punts que es poden millorar, i els vos he afegit a baix de la recepta.
    No m’enrollaré massa, aquí teniu els ingredients:
    Per a la base:
    – pasta de fulls
    Per a la crema pastissera:
    – 330 cl de llet
    – 3 vermells d’ou
    – 2 cullerades de farina de blat de moro
    – 6 cullerades de sucre
    Per el sobre:
    – rodanxes de kiwi
    Pas a pas:
    1.- Començau per engreixar els motlles. Jo he posat un spray de la marca Wilton que funciona genial. Llavors posau-los cap per avall sobre la planxa de pasta de fulls i retallau-la (una mica més del diàmetre del motlle, de cada planxa de pasta en surten 7).
    2.- Col·locau la pasta que heu retallat dins el motlle i amotllau-la amb suavitat a les parets i la base del motlle.
    3.- Punxau la base amb una forqueta i posau ciurons secs fins a omplir el motlle. Aquest pas és fonamental. Si no ho feis, tota la pasta pujarà i els pastissets no vos quedaran bé.
    4.- Posau els motlles dins el forn. Jo l’he posat a 200º i els he tret quan començaven a estar daurats per sobre.
    5.- Treieu els motlles del forn i llevau-lis els ciurons. Tornau a posar els motlles uns minuts al forn perquè s’acabi de daurar la base una mica, no molt! Anau en compte!
    6.- Mentre, podeu fer la crema pastissera. Heu de mesclar tots els ingredients excepte la llet, i anar-la afegint per no formar grumolls. Posau tota la mescla al foc. Heu de posar el foc baix i no deixeu de remenar fins que faci el primer bull, que és quan l’haureu de treure del foc. Deixau refredar la crema.
    7.- Pelau i tallau el kiwi així com més vos agradi. (Aquí hauria d’haver fet una cosa que no he fet, l’hauria d’haver tastat. No era massa dolç, per tant l’hauria d’haver ensucrat una mica).
    Pel muntatge:
    Ompliu cada pastisset de pasta de fulls amb unes quantes cullerades de crema i col·locau a sobre les rodanxes de kiwi. Per a què vos quedi brillant podeu pintar per sobre del kiwi amb confitura d’albercoc.
    PD: A la crema pastissera jo li hauria afegit dues cullerades més de sucre, L’he trobada poc dolça.
    PD2: Jo he fet els pastissets amb kiwi, però per suposat que es poden fer amb altres classes de fruita: gerds, maduixes, plàtan,… i també mesclar-les en un mateix pastissets.

     

     

  • PASTÍS DE FORMATGE I CONFITURA DE MADUIXA

    PASTÍS DE FORMATGE I CONFITURA DE MADUIXA

    Aquesta setmana passada, la meva padrina va fer 87 anys. Sí!!! 87!!! És tota una campiona. La seva mare, la meva repadrina, va morir amb 94 anys. Són d’aquesta casta de dones valentes i fortes, que les han viscudes de tot color i han duit envant a tota la família. Sense elles res hagués estat igual: els seus berenars en tornar de l’escola els capvespres, els seus jerseis a l’hivern (picaven moltíssim!!!), els seus pastissos pels aniversaris… Què puc dir de la meva padrina que no siguin coses bones?!

                              

    És per això que es mereixia un bon pastís. Això sí, després de les setmanes que duim amb el menjar, entre Nadal i Sant Antoni… Poques ganes de res pesat. Per tant vàrem pensar a ca nostra que aquest pastís era més lleuger i bo de menjar.

    Aquí teniu la recepta!

    Ingredients:

    – 1 terrina de formatge d’untar
    – 1/4 de litre de llet
    – 5 cullerades soperes de sucre
    – 1 sobre de «Cuajada Royal»
    – 1/2 litre de nata per muntar
    – galletes Maria o Digestive
    – confitura de maduixa
    – Maduixes fresques per decorar

    1.- Es passen per la batedora el formatge, la llet, el sucre, el sobre de «cuajada» i la nata fins que estigui tot ben mesclat.
    2.- Es cou aquesta mescla durant 3/5 minuts, s’espessirà una mica.
    3.- Posam les galletes senceres a la base del motlle que triem. Si el motlle és més ample en necessitarem més i si és més estret, manco.
    4.- Anam vessant la mescla calenta sobre les galletes, anant en compte que les galletes no comencin a surar, per això haureu d’anar molt a poc a poc.

    5.- Es deixa quallar dins la gelera.
    6.- Quan està quallada es posa confitura per sobre, en aquest cas de maduixa, i es decora amb fruita fresca si es vol.

    PD: En ocasions és convenient afegir un sobre de gelatina en pols, ja que quan no es té el punt agafat a la cocció de la quallada pot quedar un poc líquida. Això sí, el pastís serà igual de bo! Només que l’haureu de menjar amb cullera, jejejeje.

    PD2: Jo he posat confitura de maduixa, però la podeu canviar per la que més vos agradi, així com també canviar la fruita que hi poseu a sobre o no posar-ne, això a gust del cuiner/a!

     

     

  • SENYORETS DE SANT ANTONI!

    SENYORETS DE SANT ANTONI!

    «Nadal no acaba fins que no ha passat Sant Antoni». Aquesta és una de les màximes del meu poble, Manacor. I de fet, a moltes cases no se treu la decoració nadalenca fins que Sant Antoni i els dimonis ballen el darrer ball.

    Des de fa uns anys, el Patronat de Sant Antoni té molt de merchadising de la festa i una de les coses que m’agraden més a mi són el motlles de senyoret (o de crespell, com els diuen a altres llocs de Mallorca). Els senyorets no es fan tradicionalment fins Sant Blai (són típics de Pasqua), però són un dolç que és molt bo de fer i de transportar durant el vespre abans de Sant Antoni, que és quan la gent surt a torrar les llonganisses, botifarrons i demés parts del porc en els foguerons que es fan per mig del poble.

    Aquí teniu la recepta!

    Ingredients:

    – 250 gr de saïm
    – 250 gr de sucre
    – 1/2 tasseta de suc de taronja
    – 1/2 tasseta d’oli
    – 1/4 tasseta d’anís (jo he posat Marie Brizard)
    – 1/4 tasseta d’herbes dolces (casolanes)
    – 3 vermells d’ou
    – farina, la que la pasta es begui (aprox. 1 kg)

    Pas a pas:

    1- Heu de mesclar tots els ingredients excepte la farina fins que tengueu una pasta més o manco homogènia.

    2- Començau a afegir farina a poc a poc. Anau mesclant tota la pasta fins a formar una massa que es pugui manejar fàcilment. No arribareu a afegir el quilo sencer.

    3- Quan tengueu la pasta ben pastada, anau agafant bolles i anau-les aplanant amb una aprimadora sobre la taula una mica enfarinada.

    4- Amb els motlles anau tallant les formes i col·locau-les sobre la palangana del forn. Jo he posat planxes de silicona per no embrutar les palanganes i per anar avançant feina mentre unes estan dins el forn.

    5- Jo he posat el forn a 160º-165º, uns 10-12 minuts. Això depèn de cada forn. Anau vigilant perquè quan els senyorets estan una mica daurats pels costats ja és hora de treure’ls del forn.

    I a gaudir de les festes, de les torrades, dels dimonis i Sant Antoni, de les beneïdes… i dels senyorets!!! Visca Sant Antoni!!!

  • COCA DE PRINCESA

    COCA DE PRINCESA

    Aquesta és de les vegades en que estic moooolt enfadada amb el forn. Però molt! En aquesta recepta tot anava bé, fins que he arribat a la darrera enfornada. Allà tot ha estat un desastre. En fi, de tot se n’aprèn. En realitat no tota la culpa és dels forn, en gran part és meva.

    Feia temps que volia fer una coca d’aquest tipus, i crec que he triat mala recepta per fer-la. Hagués anat molt millor amb una recepta d’una coca més consistent, tipus pastís marbrejat, però com que no la volia fer de xocolata, he triat la pasta del pastís Victòria. Aquesta ha estat la primera errada. Per què? Doncs perquè tenia la intenció de que l’interior de la coca fos de color rosa, i amb la pasta de la Victòria es pots tenyir-la fàcilment ja que és molt blanquinosa.. Però clar, tampoc volia passar-me amb el tenyit, i aquí ve la segona errada. L’hauria d’haver tenyit més!!! Que per què? Doncs perquè com s’ha d’enfornar dues vegades, el tint perd força i va perdent el color. Aix… Ja ho diuen, que dels encerts no s’aprèn res, però dels errors… I tercera errada, quan poses coca congelada dins el forn no pots posar el forn a la temperatura habitual!

    En fi, vos ensenyo què he fet jo per a que si ho voleu fer podeu saber com NO fer les coses.

    Ingredients per a la coca rosa:

    – 200 gr de farina amb llevat incorporat
    – 200 gr de sucre
    – 200 gr de mantega
    – 1 cullereta de llevat en pols
    – 4 ous de talla M
    – un raig de llet
    – 1 i 1/2 cullereta d’emulsió de princesa
    – colorant rosa en pasta (al gust)

    Ingredients per a la coca normal:

    – 200 gr de farina amb llevat incorporat
    – 200 gr de sucre
    – 200 gr de mantega
    – 1 cullereta de llevat en pols
    – 4 ous de talla M
    – un raig de llet

    Passos a fer:

    1- Primer de tot haurem de fer la coca rosa. Per això mesclarem la mantega a temperatura ambient amb el sucre, i quan estigui tot ben integrat hi heu de mesclar els ous un a un. Mesclau la farina amb el llevat en pols i anau afegint-ho a poc a poc a la mescla anterior. Quan estigui tot afegiu la llet. La darrera passa és afegir l’emulsió de princesa i el colorant en pasta*.

    2- Posau aquesta pasta sobre la placa del forn a la que haureu posat un paper de forn (com si féssiu un braç de gitano) o en un motlle molt ample. Forn a 170º uns 18-20 minuts.

    3- Quan la coca estigui ben freda, heu de retirar un poc la part de sobre que està més cuita i heu de tallar formes amb un tallador de galletes.

    4- Posau totes les formes tallades una darrera de l’altre dins un motlle llarg i deixau-ho dins el congelador mentre preparau la segona pasta.

    5- Preparau la pasta normal com l’anterior, però aquesta vegada sense posar-hi emulsions ni colorant.

    6- Treieu el motlle del congelador i posau aquesta darrera pasta envoltant de les formes que hem congelat.

    7. Posau-ho dins el forn a 150º (sense turbo!!! aquí també vaig fer una gran ficada de pota!!!) i anau vigilant, ja que l’interior de la coca està congelat i farà que el seu voltant sigui més mal de coure. Estarà més de 20 minuts segur.

    Es pot servir tal qual o preparar una ganaché de xocolata (posau a bullir 150 ml de nata i vessau-la sobre 150 gr de xocolata fins que tot estigui ben integrat) i banyau la coca amb ell.

    Promet tornar-ho a intentar… i la pròxima vegada me sortirà moooolt millor!!!

    * Si posau colorant líquid no vos funcionarà perquè no tenyeix de manera tan intensa. Encara que li hagi posat en pasta, n’he posat poc, per tant, a la segona fornada s’ha dissimulat molt el color, i per les fotos he fet una mica de trampa (sí, no ho hauria d’haver fet, però…) i he repassat els corets de princesa amb colorant en pasta dissolt en alcohol alimentari.

  • REPÀS AL 2014!

    REPÀS AL 2014!

    Dia 27 de setembre de 2014 vaig començar a escriure les meves receptes preferides (i també experiments) en aquest blog. No fa massa, just fa uns mesets. Fent un repàs a aquests mesos veig que hi ha hagut de tot: pastissos, galletes, cupcakes i magdalenes, per la part del dolç; plats curiosos en la part de salat (en aquest apartat m’hi hauré d’esforçar una mica més) i alguns dels DIY que feia temps que me feia ganes fer o que he fet a l’IES on faig feina i que trob interessants i que pot ser que a algú de voltros li faci ganes fer.

    Per això, per si vos fa ganes repassar una miqueta tot el que he anat posant vos pos el recopilatori de receptes i tallers.

    Voldria demanar-vos un favor a tots els que pogueu (i volgueu) i és que m’agradaria que m’enviéssiu suggeriments, o que me digueu quines de totes les receptes o tallers vos ha agradat més. Moltes gràcies!

     

    Que el 2015, ens poguem seguir trobant per aquí tots els que ens agraden aquestes cosetes i si pot ser, que sigui millor que el 2014!
    Molts d’anys!!!
  • GALLETES DE MANTEGA (LES MILLORS DEL MÓN!)

    GALLETES DE MANTEGA (LES MILLORS DEL MÓN!)

    Avui és un dia negre dins la meva cuina. La meva pistola de fer galletes ja no funcionarà mai més… Quins desastre!
    Ho tenia tot: la pasta de les galletes acabada de fer, el forn a punt, les plaques preparades… i va i es romp la pistola! I ara què faig! Aquesta recepta (que per cert és la millor del món!) és aposta per fer amb pistola…
    Idò res, les hauré de fer d’una altra manera, no? Això he fet. Però no lleva que sigui un desastre el tema de la pistola rompuda. Per a què vegeu com és la pistola que vos dic, vos deix aquí un enllaç per a què vegeu quina cosa més fantàstica és.
    El cas és que amb aquesta pistola sempre he fet aquestes galletes, i sempre, sempre, sempre surten bé. No és fàcil que una recepta sempre surti bé. I no som jo només qui ho diu, totes les persones que l’han provada ho poden confirmar. I banyades en xocolata ja… buf! La perdició!
    Per començar vos diré que la recepta no és meva, sinó de na Cristina Lorenzo, del blog Kanela y limon, crec que alguna vegada vos n’he parlat. I com diu ella, és la recepta definitiva de les galletes de mantega per fer amb pistola, i ho torn a repetir, SEMPRE SURTEN! Aquesta sí que l’heu d’intentar.
    Anem per els ingredients:
    – 340 gr de mantega
    – 240 gr de sucre
    – 2 cullerades de llet
    – 1 cullerada de vainilla líquida
    – 1 ou
    – 1 cullereta de llevat en pols
    – 525 gr de farina
    Com ho heu de fer:
    1- Primer de tot, heu de procurar tenir tots els ingredients a temperatura ambient. És un dels principals secret de la recepta.
    2- Mesclau la mantega i el sucre. Millor amb una batedora de varetes, però si no ho podeu fer a mà.
    3- Afegiu la llet i la vainilla i mesclau fins que estigui tot ben integrat. Quan això estigui fet podeu afegir l’ou.
    4- En tenir tots els ingredients anteriors ben mesclats ja podeu anar afegint la farina i el llevat en pols a poc a poc. Quan estigui tot ben integrat trobareu que la pasta no s’enganxa massa, es pot treballar amb les mans, però seria un poc complicat fer-ho amb aprimadora crec jo, per això aquesta recepta és ideal per fer amb pistola.
    5- Si teniu la sort de tenir pistola, posau la boquilla que vos faci més ganes i ompliu-la. Posau la pistola ben enganxada a la placa del forn i apretau el disparador. Un cop fet això separau la pistola de la placa. La forma de la galleta haurà quedat sobre la placa.
    6- Si no teniu la sort (com jo) de tenir pistola per galletes podeu fer-ho d’aquesta altra manera (que no afecta al gust, però sí un poc a l’estètica): feis bolletes de pasta amb les mans i aplanau-les sobre la placa.
    Forn a 170º amb foc a dalt i a baix, fins que els costats de les galletes comencin a estar una mica daurats, però no molt. Pot estar uns 10 minuts, depenent del forn.
    Et voilà! Unes galletes boníssimes!!! Esper que vos venguin de gust!
    PD: Si voleu posar xocolata a les vostres galletes només l’heu de fondre al bany maria o en el microones. Després les hi heu de mullar a dins i deixar-les assecar sobre un paper de forn. Si les feis a l’estiu serà millor que per assecar-les les poseu dins la gelera.
    PD2: Aquestes galletes no admeten més greix, és a dir, heu de fer les galletes directament sobre la placa del forn sense posar-hi gens de mantega, ni paper de forn. Sí que hi podeu posar, com he fet jo, una planxa de silicona que va molt bé, no s’enganxen i no embrutareu la placa.
  • MOUSSE DE TORRÓ (DE COMERÇ JUST)

    MOUSSE DE TORRÓ (DE COMERÇ JUST)

     

    Nadal i torró van junts, o no? si sentim xerrar de torró no se’ns passa pel cap altra estació de l’any..Impossible.
                                                      
    I no sé voltros però a mi el torró que més m’agradava era el de xocolata amb ametlles senceres. M’encantava. És curiós però de cada vegada me va agradant manco el de xocolata i qualsevol classe de torró. Però clar, en aquestes dates has d’aprofitat per menjar-ne ja que en ple juliol trobar, torró… és missió impossible.
                                         
    Idò bé, com que el torró així tal qual per jo és difícil d’empassar, des de fa uns anys a ca nostra feim mousse de torró de Xixona. Aquesta mousse vaig aprendre a fer-la en un curset de l’Escola d’Adults de Manacor fa uns anys, i aquesta recepta i la del praliné, sempre triomfen!
                                         
    Ens posam mans a l’obra?

    Ingredients:
    – 200 gr de torró de Xixona de Comerç Just
    – 100 gr de xocolata blanca
    – 2 fulles de gelatina
    – 150 gr de mascarpone
    – 200 gr de nata montada
    – (+ un poquet de llet tèbia)
    Ja veureu que són unes postres molt senzilles:
    1- Passau per la batedora el mascarpone i el torró. Si voleu que vos quedin trossets no li passeu massa.
    2- Posau les fulles de gelatina en la llet tèbia per a què s’hidratin.
    3- Pujau la nata si no la teniu de pastisseria.
    4- Foneu la xocolata blanca i afegiu-la a la mescla del torró i el mascarpone.
    5- Quan estigui tot ben integrat afegiu la gelatina.
    6- Per acabar, mesclau la mescla que heu fet fins ara amb la nata muntada amb una espàtula de silicona amb moviments envolvents.
    Ja ho podeu posar dins els tassonets o copes on ho volgueu servir. Amb les copes plenes com veis a les fotos n’hi ha hagut suficient per 8 copes.
                                         
    També podeu adornar una mica les copes, si voleu, amb neules, com podeu veure a les fotos.
    Passau unes bones festes! I ja ho sabeu, si feis la recepta, per favor, feis-m’ho saber!!!
                                                      
    Salut i molts d’anys!!!