Categoria: Receptes dolces

  • BUNDT CAKE DE NATA I VAINILLA

    BUNDT CAKE DE NATA I VAINILLA

    No sé si és obsessió o no, però estic segura que no estic sola… Els motlles de Nordic Ware són una meravella! En el darrer curset que vaig assistir de na Bea Roque ens feien un descompte del 10% i vaja si ho vaig aprofitar!

     5

    La veritat és que va ser un plaer tornar a fer un curset amb ella. Però en aquesta ocasió no vàrem fer bundts gaire «normals», si no que vàrem fer bundt cakes amb verdures. Sí, amb verdures. El curset es deia de «bundt cakes saludables». D’espinacs, de sopa de tomàtiga, de carabassa… Vaja, que no varen ser d’allò més corrent.

    I sincerament, no em pensava que m’agradarien, però ser va així. Els sabors eren curiosos, molt especiats, i poc coneguts pel meu paladar, i així i tot aviat es varen fer familiars.

    7

    També vaig aprendre a utilitzar una eina molt curiosa, un termòmetre per bundts, que ha resultat ser una eina molt pràctica. Té la mateixa funció que un escuradents o una broqueta: comprovar si la coca està cuita. La cosa és que aquest termòmetre funciona de la següent manera: es punxa el bundt fins a baix de tot del motlle, es manté uns segons i es treu. Si la punta és ben vermella és que ja podem treure el bundt del forn, si encara és negra o no és vermella del tot és que encara li falta. Fantàstic, no? No hi ha res que no s’hagi inventat!

    La recepta d’aquesta setmana no és la d’aquest darrer curset amb na Bea, és de l’anterior, i li he fet uns quants canvis per aprofitar el que tenia per casa. En comptes de nata líquida he posat crème fraîche, i la vainilla l’he posada en pasta, no en essència.

    6

    Ingredients:

    • 300 ml de crème fraîche
    • 200 g de sucre
    • 3 ous XL
    • 200 g de farina
    • 50 g de farina de blat de moro
    • 2 culleretes de llevat en pols
    • 3/4 de cullereta de sal
    • 2 culleretes de vainilla en pasta

    Pas a pas:

    1- Posam en un bol la farina, la farina de blat de moro, el llevat i la sal. Miram que no tengui grumolls i si en té la passam pel sedàs. Reservam

    2- Pujam la crème fraîche amb les varetes i reservam.

    3- Pujam els ous i anam afegint el sucre a poc a poc fins que es dissolgui i els ous es blanquegin i quedin espumosos. Quan quedi poc per acabar de batre afegim la vainilla.

    4- Incorporarem la farina en tres vegades alternant amb la nata, també en tres vegades fins que tot estigui ben integrat.

    5- Ho posarem en el motlle, prèviament untat i ho posarem dins al forn durant 35-45 minuts o fins que en punxar amb un escuradents aquest surti eixut i net.

    6- Quan estigui defora del forn el deixarem reposar durant 10 minuts i passat aquest temps el treurem del motlle sobre una reixeta i ja el deixarem refredar definitivament. En estar ben fred podem espolsar sucre en pols per sobre.

    2

    Ja ho veis, no és gens complicat i és… mmmm… ha passat a ser un dels nostres preferits per la seva senzillesa. Però ja podeu veure que amb aquests motlles qualsevol cosa senzilla torna immediatament espectacular!

    Aquest bundt el vaig dur a ca uns amics a fer una cosa que us mostraré en l’entrada de la setmana que ve. Què serà?

    Besades!!!

  • CONFITURA DE NÍSPERO

    CONFITURA DE NÍSPERO

    Com heu passat les vacances de Pasqua? Heu viatjat? Heu descansat? Jo no, ni una cosa ni l’altra. He tengut mil i una feines. Algunes amb poques ganes de fer-les i d’altres amb més. Però vaja, res massa esgotador.DSC_0779I d’activitats esgotadores va la cosa. A tothom que li deia que havia fet confitura de níspero es quedava bocabadat i hem demanava si no m’havia costat molt pelar-los i treure’ls el pinyol. I no, no va costar massa. Tenint en compte que la pell dels nísperos es treu sola quan estan madurs no va ser molt difícil. I els pinyols tampoc és que siguin minúsculs. Per tant no, no us costarà massa preparar la fruita per fer la confitura, només que quan us penseu tenir-ne quilos i quilos resultarà que sols en teniu la meitat del que us pensau.

    DSC_0786

    Crec que hi ha poques cases on hi hagi nesprers on s’aprofiti tota la fruita. Per tant, aprofitar-la per fer-ne confitura o gelat, ara que arriba el bon temps, és una opció fantàstica, no trobau?

    A més, els níperos són fantàstics com a depuratius, depuren el fetge, són baixos en calories, ajuden a baixar el colesterol i el sucre en sang, és beneficiós pel sistema intestinal… Necessitau més raons per consumir aquesta fruita? 😉

    DSC_0812

    Ingredients:

    (per mig quilo de fruita)

    • 1/2 kg de nísperos (pelats i sense pinyols)
    • 250 g de sucre
    • 1/4 de tassó d’aigua
    • 1/2 cullereta de pectina en pols (o 1/4 de poma amb pell i sense llavors)
    • 1/4 de llimona

    Pas a pas:

    1- Pelam els nísperos i els treim els pinyols.

    2- Posam tots els ingredients en una olleta i els deixam bullir remenant contínuament perquè no s’enganxin a la base.

    3- Deixam bullir entre 20-30 minuts, retiram del foc i deixam refredar.

    4- Quan estigui fred, trituram fins a deixar una textura fina (treient la llimona per fer-ho) i tornam posar al foc uns 20 minutets més.

    5- Posam dins el pot, tancam i deixam refredar el pot cap per avall, així ens estalviam haver de bullir-lo després.

    DSC_0813

    D’acord que en versió confitura, i acompanyant sobrassada o formatge no seria la millor per perdre pes, però i el gust que passareu?

    Ens veim aviat!

    Besades!!!

  • MONA DE PASQUA 2017

    MONA DE PASQUA 2017

    Sol passar. Més sovint del que molta gent es pensa. I crec que pot passar en qualsevol professió. És començar les vacances i estar malalt. Res, pot ser sols un constipadet, però ja et xafa els primers dies. I ara estic escrivint aquesta entrada amb un poc de febre. Si trobau alguna errada no  m’ho tengueu molt en compte.

    DSC_0829

    En això de cuinar hi ha una cosa fonamental: algú s’ho ha de menjar. El meu padrí no deixava res mai dins el plat i no deixava que nosaltres ho féssim, i és una cosa que m’ha quedat dins el cap. I el que vaig cuinant algú s’ho menja, no patiu. La família a vegades ja està embafada, els amics també en reben part, i els companys de feina… si arriben prest encara en troben. A l’hora del pati a vegades no en trob ni jo!

    DSC_0836

    Com que diumenge ja és Pasqua, i enguany la meva nebodeta ja és suficientment gran com per adonar-se’n més de les coses li vaig fer diumenge passat aquesta «mona» de Pasqua. I ho pos entre cometes perquè realment és com la de fa dos anys, és un poc «my way». Però en qüestió de decoració volia provar aquesta tècnica, i tenia els pollets guardats per posar a sobre des de feia setmanes. I és que no necessit excuses per fer aquestes coses, però la nina dels meus ulls me les dóna totes!

    DSC_0845

    Ingredients:

    Per la mona

    • Una coca com aquesta
    • Pel farcit: confitura de fraules i fraules laminades
    • Cobertura: crema de mantega, la recepta que més us agradi, o nata ben ferma i colorant (jo vaig utilitzar el color celest de la marca Wilton)

    Per la decoració

    • Xocolata blanca
    • Colorant groc en pasta de la marca Wilton
    • Cacau en pols sense sucre
    • Aigua

    Pas a pas:

    1- Muntau el pastís com us vengui més de gust. Jo l’he farcit amb confitura de fraules i fraules laminades, però farcida de xocolata també té el seu punt…

    2- Tenyiu la crema de mantega, o la cobertura que volgueu posar del color que més us agradi. Deixau la mona a la gelera per a què agafi cos.

    3- Mentre, podeu preparar els ous de decoració. Jo els he fet de xocolata blanca tenyida de groc. No ha quedat tan intens com volia, però m’agraden com han quedat. Per això, foneu la xocolata, anant alerta de no cremar-la, i tenyiu del color que volgueu. Posau-la dins els motlles i esteneu bé per tot donant copets amb la mà de manera que estigui ben repartida per tot. Retirau la xocolata sobrant. Deixau endurir i refredar a la gelera.

    4- Posau en un bol el cacau i afegiu aigua fins que quedi el cacau ben líquid i sense grumolls.

    5- Treieu la mona de la gelera. Protegiu la superfície on aneu a fer feina, perquè ara ho esquitxareu bé tot. Amb un pinzell banyat en el cacau líquid, esquitxau tota la superfície del pastís. Si ho feis ajudant-vos dels dits us quedaran gotetes petites molt finetes.

    6- Treis els ous dels motlles i esquitxau-los de la mateixa manera que ho heu fet en el pas anterior.

    7- Decorau amb el que us faci més ganes, jo ho he fet amb xocolata daurada, els ous que heu fet i pollets (també anomenats Coc-cocs per la meva neboda).

    DSC_0856

    Com es presenten les vacances? Procurau no posar-vos malalts! Unes vacances de malalt són un desastre, en tenc experiència!

    Ja me direu què tal han anat les panades, robiols i altres herbes. Cuina molt!

    Besades!!!

  • CUPCAKES DE VAINILLA I FRAULES SENSE GLUTEN

    CUPCAKES DE VAINILLA I FRAULES SENSE GLUTEN

    I després de dues setmanes… hi torna a haver entrada nova al blog! Ha passat de tot: hores de feina i de corregir, hores de reunions, hores de preparació de classes, hores de feines extraescolars… i tot això arriba a deixar esgotat. I no només a mi, es veu que l’ordinador també es va voler agafar unes vacances, i va voler anar d’spa al tècnic. Ara ja torna a ser a casa, renovat i lluent!

    DSC_0567

    Alguns amics m’han demanat últimament si faig coses sense gluten, o sense sucre o sense alguna cosa de la que són intolerants. I la veritat és que ho intent, però no són les meves receptes preferides si us he de ser sincera. Sempre trob que els falta alguna cosa. Per exemple, la textura de les coques sense gluten no m’agrada massa, es desfà massa fàcilment. He provat galletes sense gluten que s’assemblen més a polvorons que a galletes. I si a mi no m’agrada no us vull posar la recepta.

    DSC_0564Peeeeeero… després de provar aquesta recepta, us puc dir que la textura crec que és bastant encertada. No és igual que la dels cupcakes de farina normal, això no, però el meu paladar els dóna l’aprovat. A més, he provat a veure si els compensava una mica amb aquesta crema de mascarpone i fraules, amb molt poquet sucre. I crec que he encertat, els tastadors oficials de la recepta els varen donar l’aprovat. Així què… anam amb la recepta?

    DSC_0571

    Ingredients:

    Pels cupcakes

    • 110 g de farina d’arròs integral
    • 110 g de farina de blat de moro
    • 1 cullereta i 1/2 de llevat en pols (sense gluten)
    • 200 g de sucre morè
    • 3 ous talla M
    • 100 ml d’oli de girasol
    • 120 ml de llet sense lactosa
    • 1 cullereta de pasta de vainilla

    Pel farcit

    • confitura de fraula

    Per la crema de mascarpone

    • 500 g de mascarpone
    • 4 cullerades (generoses) de sucre en pols
    • 5 o 6 fraules

    Pas a pas:

    1- En un bol posam les dues farines i el llevat en pols i els reservam.

    2- En un altre bol posam els ous amb el sucre i batem fins que el sucre estigui ben dissolt i els ous hagin blanquejat.

    3- Afegim l’oli al sucre i als ous, i afegim també la vainilla.

    4- Afegim les farines a poc a poc, mirant bé que no facin grumolls, i afegim al final la llet.

    5- Posam la pasta dins les càpsules mirant de no sobrepassar les 3/4 parts de la capacitat. Ho posam al forn a 175º durant uns 20 minutets. Anau vigilant, i si en punxar amb un escuradents aquest surt net ja els podeu treure.

    6- En estar freds, treieu el cor dels cupcakes i farciu amb confitura de fraula. Tornau a col·locar el cor.

    7- Netejau, treieu la part verda de les fraules i tallau-les ben petites. Reservau.

    8- Preparau la crema de mascarpone pujant-lo amb el sucre. Anau en compte de no passar-vos. En estar pujat afegiu i mesclau les fraules amb una espàtula, amb moviments envolvents.

    9- Posau la crema en una màniga pastissera i decorau els cupcakes amb ella. Per rematar la feina podeu posar la fruita fresca a sobre.

    DSC_0560

    Què trobau? He tengut una bona tornada al blog després d’aquestes setmanes d’aturada? La veritat és que ara mateix estic passant una època de molta feina i no puc descartar que no torni a passar, però per poc que pugui cada setmana intentaré passar per aquí, i esper trobar-vos-hi a tots!

    Besades!

  • DECORACIÓ AMB XOCOTRANSFERS

    DECORACIÓ AMB XOCOTRANSFERS

    Setmana d’avaluacions acabada! Després de la setmana d’examens, és la pitjor setmana de l’any. Si la setmana d’examens els alumnes et persegueixen per lliurar-te coses de darrera hora o per suplicar-te que no els posis alguna cosa a l’examen, la d’avaluacions et persegueixen i et ploren per a què els aprovis…

    DSC_0312

    Res, que no et lliures d’ells per molt que justament aquelles dues setmanes ho necessitis. Estim molt els meus alumnes, però hi ha temporades que me’ls estim més d’enfora. I aquests dies han estat així, amb alumnes estressats per les notes i profes estressats pels alumnes i les notes. Per tant millor desestressar-nos un poc. Anem amb una cosa fàcil.

    Aquesta setmana no us duc unes postres, us duc una manera singular de decorar-los. Com podeu veure a les fotos aquests tassonets de crema de llimona estan decorats amb un gerd i una peça de xocolata decorada amb transfers. Voleu saber com es fa?

     

    DSC_0355

    Ingredients:

    • Xocolata blanca
    • Làmina de xocotransfer
    • Paper de forn
    • Espàtula

    Pas a pas:

    1- Preparau dos fulls de paper de forn i posau la làmina de xocotransfer a sobre d’una d’elles.

    2- Posau la xocolata blanca en el microones (o a bany Maria) i foneu-lo. Si ho feis en el microones posau-lo a intervals de 30 segons i no massa fort de temperatura.

    3- Vessau la xocolata sobre la làmina de xocotransfer i estirau-la amb l’ajuda d’una espàtula. Posau l’altre full de paper de forn per sobre per acabar d’anivellar la part de sobre (aquest pas és opcional).

    4- Deixau-ho dins la gelera per a que refredi i solidifiqui.

    5- Quan la xocolata torni a ser sòlida podeu treure la làmina de la xocolata. Rompeu-la en trossos irregulars i decorau les postres que volgueu!

    DSC_0360

    D’aquestes làmines en podeu trobar amb molts de motius i per a cada ocasió. No són gaire cares, i donen un toc diferent amb poca feina, no trobau?

    La setmana que ve la cosa serà més elaborada… però encara no us diré què hi haurà. 😉

    Vendreu a xafardejar una estona?

    Besades!!!

     

  • NIUS DE PASTA KATAIFI

    NIUS DE PASTA KATAIFI

    Quan s’acosten les dates de les avaluacions alumnes i professors mudam el nostre caràcter. No som els mateixos. Es podria dir que som un poc Dr Jekyll i Mr Hide.

    DSC_0140

    Els professors en aquell moment tenim, es podria dir així, per primera vegada la pella pel mànec, i els alumnes perden momentàniament les ganes de fer bromes o de vacil·lar. La veritat és que no em puc queixar massa dels alumnes que m’han tocat enguany. La majoria són una monada, sobretot els petits, però sí que en aquestes dates em persegueixen (per entregar-me treballs), demanen molt per jo (per saber on som per entregar-me treballs) o em cerquen desesperadament (per demanar-me quina nota els he posat… i entregar-me treballs). I evidentment aquests treballs s’han de corregir i puntuar, s’han de posar notes, mitjanes… i clar, tota la resta de feines queda en un segon pla. La recepta arriba un poc tard per tot això que us he contat, ho sé, però ja veureu que és molt fàcil i en aquesta ocasió sí que puc dir que és light 😉 Anem amb ella.

    DSC_0153

    Ingredients:

    • Un paquet de pasta kataifi
    • Fruites, les que us agradin més, jo vaig posar mores, gerds, groselles, pinya, kiwi i cireres
    • Aigua i dos fulls de gelatina, o confitura d’albercoc
    • 1 ou
    • Sucre en pols

    Pas a pas:

    1- Desfilagassau la pasta kataifi i formau «nius» sobre paper de forn. Pintau per sobre de la pasta amb l’ou batut. Posau al forn a uns 200º fins que vegeu que s’han daurat per sobre.

    2- Rentau totes les fruites que hagin d’anar amb pell i pelau les que s’hagin de pelar. Tallau el kiwi i la pinya a trossets i treieu el pinyol de les cireres.

    3- Espolsau sucre en pols per sobre dels nius i posau a sobre les fruites.

    4- Per rematar aquestes postres podeu pintar les fruites dels nius amb confitura d’albercoc rebaixada amb aigua o amb gelatina. O podeu deixar-los talment, sense pintar.

    DSC_0158

    Ja ho heu vist, no té moltes passes, és fàcil i saludable. Què més es pot demanar? Ah, sí, es veu que quan faig coses més saludables em demanen que per què no hi he posat xocolata. Idò bé, seria un bon complement, no us dic que no. Però la xocolata la deixarem per una altra entrada, us pareix bé?

    Fins la setmana que ve!

    Besades!


    PD: Podeu trobar la pasta kataifi a Makro, i és possible que també en trobeu en botigues halal.

  • RECEPTES IL·LUSTRADES

    RECEPTES IL·LUSTRADES

    Aquesta entrada és diferent a totes les demés del blog. No en trobareu cap així. I no només perquè en aquesta ocasió no us duc una «recepta», us en duc tres! I de la manera més artística possible, receptes il·lustrades.

    cheescake
    Cheese cake, disseny de Paola Bautista

    Com ja sabeu, faig feina a un institut, l’IES Porto Cristo. Enguany faig una assignatura que m’encanta, Dibuix Artístic, a primer de batxillerat. En ella, els meus alumnes fins ara han après a treballar el dibuix del cos humà amb diferents tècniques i ara ens hem endinsat, ells i jo, en el món de la il·lustració.

    doc03447420170222082448
    Cupcake de vainilla, dissenys de Sara Macias

    Podia haver-los demanat qualsevol treball. Podia haver-los demanar una tira còmica, el disseny d’una màquina inventada, una vinyeta sobre un tema en concret… Però no. Els vaig demanar una recepta il·lustrada. Senzill? No tant com sembla.

    doc03447520170222082507
    Macarrons freds, disseny de Kevin Rivera

    Per fer un dibuix en el que s’hi reflecteixin unes instruccions i siguin entenedores hi ha al darrera una gran feina de reflexió. També de tria d’estil i de colors. No és una de les feines més senzilles que els he demanat, sobretot perquè encara estan a 1r. Però hi han posat una gran voluntat en general. I amb millor o pitjor fortuna se n’han sortit.

    FotoJet Collage 2 receptes

    Per fer-ho una mica més interessant, el dia del lliurament de la il·lustració vàrem fer un petit concurs. Entre ells n’havien de triar tres, i aquestes tres serien les protagonistes d’una entrada d’aquest blog. No les he triat jo, ho han fet ells. Les tres que ells han considerat que són les millors són les que teniu aquí: el cheescake, dissenyat per na Paola; els cupcakes de vainilla, obra de na Sara; i els macarrons freds, representats per en Kevin. No us puc dir quin ordre tenen perquè no era el més important. Com tampoc us puc dir l’ordre de la següent part d’aquesta entrada.

    FotoJet Collage 1 receptes

    El mateix dia del lliurament, a més del dibuix, havien de lliurar la recepta que representaven. No em digueu que no us agradaria venir a alguna de les nostres classes? 😉

    FotoJet Collage paola

    No vegeu quins nervis. Perquè una cosa és lliurar un treball escolar, i una cosa molt diferent és que també hagis de cuinar! Però ja ho veieu a les fotos, amb les il·lustracions se’n varen sortir. I amb els plats (sospit que alguns amb l’ajuda inestimable de mares o pares) també.

    FotoJet Collage nuria

    Per triar els plats guanyadors vàrem demanar ajuda a dos membres de l’equip educatiu i al policia tutor de l’institut: en Pep, n’Estefania i n’Andreu. Crec que l’acord va ser unànime, no tingueren massa problemes a l’hora de triar els tres primers plats. I despertaren l’enveja d’algun professor que per qüestions d’horari no va poder venir a fer de jurat…

    FotoJet Collage ouassim

    Els teniu tots tres aquí: cheescake de na Paola, creppes de na Núria i kebab den Ouassim. I sí, podeu estar segurs que són tan bons com semblen a les fotos.

    Esper algun any poder tornar a repetir aquest treball. O poder-vos ensenyar les coses que anam fent, ja que, encara que de vegades els projectes tenen algunes dificultats al final els aconseguim superar, millor o pitjor. Però si fallam i ens equivocam aprenem dels errors, que des del meu punt de vista és el més important.

    La setmana que ve sí, recepta. Quina? Ja ho veurem! Vendreu a veure-la, no?

    Besades!!!

  • PASTÍS DE XOCOLATA I MASCARPONE

    PASTÍS DE XOCOLATA I MASCARPONE

    Sabeu d’aquells dies que us pensau que teniu tot el procés del que sigui que anau a fer controlat i quan us hi posau us falten coses? Unes tisores, un llapis… ai! Un bolígraf verd! O un pinzell de llengua de moix del 2. Bé, en aquests moments diriem que la situació no és dramàtica.

    DSC_0337

    Però ho pot arribar a ser si t’aixeques diumenge de matí per fer un pastís a ta mare pel seu aniversari i… obres la gelera i et trobes que no hi ha això o no hi ha allò. Que el licor que et pensaves que tenies per posar al pastís s’ha acabat? Val, no passa res, canvies els plans. Ai, ai, ai… que tampoc hi ha nata per farcir res! La cosa ja es complica bastant… però de sobte descobreixes que vares comprar mascarpone (encara no sé perquè) i que per sort no ha caducat (hagués estat un pèssim moment per caducar).

    Què fas quan et passa una cosa així? Hi ha dues possibilitats: entrar en pànic, vestir-se a corre-cuita i partir volant a cercar un pastís al forn per a l’ocasió…; o respirar profundament, fer una anàlisi de la situació, agafar-s’ho amb calma i adaptar-se.

    DSC_0346

    I això no és tot. Per si la cosa no fos estressant, el mateix dematí te n’adones que no sereu 7, sereu 11 a dinar! AHHH! Horror!

    Què fas? Idò una coca normaleta, però que farcida i decorada queda resultona. Un pastís de xocolata farcit de confitura i crema de mascarpone. Després d’això unes quantes sessions de relaxació m’haguessin anat moooolt bé! Anem amb la recepta!

    DSC_0348a

    Ingredients:

    Per la coca

    • 200 g de sucre
    • 160 g d’oli d’oliva suau
    • 4 ous de mida M
    • 160 g de farina amb llevat incorporat
    • 40 g de cacau en pols sense sucre
    • 1 cullereta de llevat en pols
    • un poquet de llet

    Pel farcit i la decoració

    • 500 g de mascarpone
    • 200 g de sucre en pols
    • 1 pessic de cremor tàrtar
    • Confitura de gerds i maduixes a parts i iguals
    • Groselles (o el que volgueu posar per decorar)

    Pas a pas:

    1- Mesclau l’oli amb el sucre i mesclau bé. Anau afegint els ous un a un fins que estiguin ben integrats.

    2- Mesclau en un bol apart la farina, el cacau i el llevat. Afegiu a poc a poc aquests sòlids a la mescla anterior.

    3- Si trobau que la pasta queda massa espessa per treballar-la podeu afegir un poquet de llet.

    4- Posau la pasta dins el motlle (prèviament untat per a que no s’enganxi).

    5- Forn a 175º-180º, uns 20 minuts o fins que en punxar amb un escuradents aquest surti net.

    6- Un cop feta la coca, treta del forn i tallada en dos, podeu farcir-la de confitura de gerds i maduixes (o de la que més us agradi).

    7- Per a la crema de mascarpone, bateu el mascarpone amb el sucre en pols i el cremor tàrtar fins que tot estigui ben integrat i hagi pujat. Posau-lo dins una màniga pastissera, tallau la punta i posau la crema fent petites bolletes, tant en el centre del pastís com per sobre. Decorau com us vengui més de gust. Ja que el pastís és dolcet he preferit posar una fruita que és més aviat àcida.

    DSC_0351

    Què trobau? Després de tot l’estrés i els nervis, la cosa tampoc no va anar tan malament. És dels pastissos que més m’agraden: gustosos i melosos, amb un punt àcid.

    La setmana que ve us duré una cosa molt especial… els que em seguiu per instagram començareu a veure cosetes ben aviat.

    Besades!!!